
















Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopię paragonu/faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BASHKO - Jolanta Baszko
ul. J. Kilińskiego 28/4c
63-100 Śrem
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
BASHKO - Jolanta Baszko
ul. J. Kilińskiego 28/4c
63-100 Śrem
Koszty przesyłki zwracanych/reklamowanych produktów są kosztem zwracającego. Sklep zwraca wszystkie płatności tj. za zakupiony produkt oraz koszty dostawy - szczegóły w regulaminie).
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
BASHKO - Jolanta Baszko


